+420 777 718 499

Časté dotazy

1. Chci barvu desek, kterou v nabídce pobočky nevidím. Jak to mám udělat?

Široký výběr barev desek nabízíme na pobočce v Olomouci. Vybírat můžete až z 20 druhů barev. U ostatních poboček nabízíme desky ve standardních barvách. Pokud je pro Vás Olomouc daleko, nevadí. Práce rozesíláme kurýrem po celé České republice a to jak na Vaši adresu, tak na odběrná místa.

2. Trochu se obávám řešit tak důležitou věc přes online objednávku.

Chápeme. Je to přece jen životní milník. Mohli bychom sice mnoha slovy opisovat, že není třeba se bát. Raději Vám ale nabídneme recenze našich zákazníků. Škoda, že nás nevidíte, když s Vámi řešíme Vaše dotazy. Vždycky s úsměvem. Už se Vám stalo, že by s Vámi operátor na zákaznické lince mluvil v 9 hodin večer?

3. Nechal jsem si u Vás vyrobit desky předem. Teď potřebuji vytisknout práci. Jak to mám udělat?

V e-mailové zprávě jste od nás obdrželi jedinečný kód, který vložíte do políčka, které se Vám objeví při zadávání dotisku do vyrobených desek. Následně nahrajete dokument ideálně ve formátu PDF a odešlete objednávku. A můžete vyrazit na pobočku si práci vyzvednout.

4. V jakém formátu mohu nahrávat svoji práci?

Nahrávat práce můžete v jakémkoliv formátu, nicméně doporučujeme používat formát PDF, protože jako jediný zaručuje, že obsah práce bude vytisknutý tak, jak jej Vy připravíte.

Do formátu PDF můžete svoji práci uložit z téměř jakéhokoliv programu jako je Microsoft Word, OpenOffice, LibreOffice, Mac Pages aj.

V případě, že máte svoji práci napsanou v programu Microsoft Word 2010 a vyšší, do formátu PDF ji uložíte klepnutím na tlačítko Soubor -> Uložit jako.

Uložení práce v Microsoft Word do PDF.

V okně Uložit jako vyberte Uložit jako typ Formát PDF.

Uložení práce v Microsoft Word do PDF.

Soubory můžete do PDF uložit také s využitím virtuálních tiskáren, například PDF Creator - http://www.pdfforge.org/pdfcreator.

5. Jak můžu do jedné objednávky vložit další odlišnou vazbu?

Zadejte první vazbu a vložte ji do košíku. Následně můžete pokračovat v přidání další práce.

6. Chci si nechat vytisknout seminárku a nepotřebuji pevnou vazbu. Nabízíte levnější varianty?

Ano. Kromě vazby do tuhých desek nabízíme také tisk a svázání do kroužkové vazby. Právě tato vazba je v poměru cena/výkon tou nejlepší variantou. A totéž platí i pro referáty.

7. Musím objednávku dokončit „na jeden zátah“?

Nemusíte. Stačí si objednávku vložit do košíku. Zde zůstane uchována po dobu 14 dnů. Během této doby se můžete k dokončení vrátit ze stejného zařízení, ve kterém jste si objednávku uložili.

8. Jaká je otevírací doba poboček a výdejních míst?

Každá pobočka má krátký popis, ve kterém najdete jak otevírací dobu, tak i možnosti plateb. Totéž platí i pro výdejní místa. Kompletní seznam poboček a výdejních míst i s jejich otevírací dobou a možnostmi plateb najdete zde.

9. Potřebuji mít práci hotovou ještě dnes. Jde to u Vás?

Ano, ale budete si muset přivstat. Práci je třeba zadat do 9:00 pracovního dne. K vyzvednutí bude připravená na pobočce odpoledne.

Pokud se ale nechcete „nervovat“ objednejte si desky předem. Tisk a svázání práce je pak už jen otázka pár minut.

10. Kdy musím nejpozději vložit objednávku, abych měl v den XY hotovou práci k vyzvednutí?

Při zadávání práce vždy vidíte orientační termín dodání. Termíny se mohou na jednotlivých pobočkách lišit. Proto doporučujeme: zadejte si výrobu desek předem. Vytisknutí a svázání práce je pak jen na 10 - 15 minut. Toto doporučení samozřejmě neplatí pro milovníky adrenalinu.

11. Můžu si přinést vlastní vytisknuté listy?

No jistě, že můžete, ale podmínkou je, že už máte vyrobené desky předem. Na druhou stranu proč byste to dělali? To je totéž jako jít do cukrárny s koláčem od babičky. Poznámka: ne u všech barevných variant desek to je možné. Doporučujeme tedy využívat objednání dotisku do desek, nahrát soubor a vyrazit na pobočku.

12. Můžu přinést soubory na flash disku?

Můžete, ale daleko jednodušší je zadat dotisk z domu, nahrát soubor a jít si práci vyzvednout. Má to i další výhodu. Flash disk můžete ztratit, objednávka se určitě neztratí.

13. Práci jsem měl dnes mít připravenou k vyzvednutí, nepřišel mi e-mail a ve stavu vidím, že stále není hotová.

Důvod je vždy jediný. I my jsme pouze lidé a občas zapomeneme prostě kliknout na tlačítko. Pokud jste to zrovna Vy, kterým se to stalo, přijměte naši omluvu, ale nejdříve nás kontaktujte na +420 777 718 499 nebo na podpora@supervazby.cz. Situaci obratem prověříme a sdělíme Vám ono tajemství, že práce už na Vás čeká.

14. Udělal jsem chybu ve své objednávce. Co s tím?

Pravidlo č. 1: Nepanikařte.

Pravidlo č. 2: Zavolejte nám +420 777 718 499 nebo nám napište na podpora@supervazby.cz.

Pravidlo č. 3: Nejste jediní, kterým se to stane.

Pravidlo č. 4: Někdy na chybu přijdeme dříve, než Vy a hned Vás kontaktujeme.

Pravidlo č. 5: Nespoléhejte se na Pravidlo čtvrté. Někdy je chyba tak dobře schovaná, že ji nemůžeme v tak krátké době najít. A proto platí Pravidlo č. 6.

Pravidlo č. 6: Zavolejte nám nebo napište hned, jak to zjistíte.

Pravidlo č. 7: Pokud je práce již hotová, chybu napravit bez ztráty kytičky neumíme. Vždy si proto zkontrolujte vše, co zadáváte.

15. Proč musím vyplňovat telefonní číslo a e-mail v objednávce?

Protože si určitě chcete užít náš full-servis 4.0. A kromě toho: abychom mohli uplatnit Pravidlo č. 4 z předcházející otázky, potřebujeme mít na Vás fungující spojení.

16. Odpovídají vámi nabízené desky směrnicím mé školy a fakulty?

Každá škola a někdy i každá fakulta má striktně dané požadavky pro vzhled desek, uspořádání řádků atd. Vzhledem k velkému počtu škol a fakult, není v našich silách zkontrolovat všechny směrnice a všechny jejich úpravy ze strany rektorátu nebo děkanátu. Uvítáme však Vaše upozornění na směrnice vč. jejich znění. Doporučujeme, abyste si kontrolu provedli přímo při zadávání tisku a vazby práce sami a to hned v prvním kroku objednávkového procesu.

17. Mám objednané desky předem, kdy nejpozději musím nahrát soubory k tisku?

Každá hodina dobrá, že? Pokud jsou desky už hotové, pište klidně celou noc, ráno nahrajte soubor a můžete jít rovnou na pobočku. Tam si zkontrolujete vytisknutý soubor a po jeho kontrole Vám práci hned svážou. Počítejte s délkou 10 – 15 minut, jakmile se dostanete na řadu. Počet zákazníků před Vámi bohužel ovlivnit neumíme.

18. Mám specifické požadavky. Chci jiný tvar desek.

Umíme vyrobit mnoho na první pohled nesplnitelných přání. Napište nám na podpora@supervazby.cz. Vaši představu zkonzultujeme s knihaři a dáme Vám vědět. Už jste viděli tuto „specialitku“?

Speciální desky

19. Na koho se mohu obrátit, když …?

Taky si říkáte, co všechno za „když“ může být? Je toho hodně a proto platí: nastala situace „když“? Volejte na +420 777 718 499 nebo pište na podpora@supervazby.cz.